sobota, 18 maja 2013

ROZDZIAŁ 5

od razu wyszlismy z domu i pojechalismy na hale gdzie mial sie odbyc koncert mojego chlopaka pod hala staly juz dziewczyny ktore jak zobaczyly justinazaczely piszczec plakac Justin zrobil sobie z kolkoma zdjecie i rozdal kilka autografow. Gdy weszliamy na hale byli tam juz wszyscy Scoter Braun menager Justina i oczywiscie caly BieberTeam. Justin zacza z nimi tanczyc i spiewac musieli powtorzyc troche krokow i omowic co i jak ktore piosenki zaspiewa i w jakiej kolejnosci. byla juz godzina 16:00 koncert mial sie zaczac o 19:00. Poszlismy do grderoby Justina tam Justin zapytal sie mnie czemu jstem smutna odpowiedzialam
-Wiesz nie wiem co sie dzieje z moja przyjaciólka.
-No to na co czekasz dzwon! Powiedzial do mnie Justina. Zlapalam za telefon i zadzwonilam do mamy mojej przyjaciolki.....
-Dzień dobry to ja Alison chciałabym wiedzieć co się dzieje z Anią?
-Cześć Alison Ania nadal jest w stanie krytycznym będzie dzisiaj miała operacje i będzie miała amputowaną nogę ponieważ nie dopływała do niej krew i lekarze jej nie uratowali.
-Co! Krzyknęłam
-Muszę już kończyć zaraz Ania jedzie na salę operacyjna zadzwoń później!
-Dobrze, zadzwonię!
Byłam taka zszokowana tym co usłyszałam od mamy Ani
-I co się dzieje? Zapytał Justin
-Ania będzie miała zaraz operację i...
-I co?!
-I będzie miała amputowaną nogę! Powiedziałam
-Co jak to i będzie kaleka do końca życia?! Zapytał Justin
-Tak tak będzie! Usiadłam na kanapie i zaczęłam płakać. Justin podszedł do mnie i mnie pocałował powiedział że wszystko będzie dobrze i że Ania przeżyje mimo ciężkiej operacji.
Jakoś mnie to na duchu podniosło. Poszliśmy wybierać ciuchy Justin powiedział żebym ja mu ciuchy wybrała a stylista zrobi mu tylko fryzurę. Zgodziłam się wybrałam mu białe luźniejsze spodnie, czerwoną koszulkę i czarną czapkę a buty oczywiście złote ( moje ulubione ) Była już godzina 19:00 Justin wleciał na scenę. Śpiewał po kolei piosenke za piosenką. Nagle podszedł do mnie tancerz i powiedział że Justin wybrał mnie na OLLG nie wiedziałam co powiedzieć uśmiechnęłam się do Pattie ta powiedziała
-Idź! odpowiedziałam -OK
Weszłam z tancerzem na scenę tam Justin podszedł do mnie i śpiewał i tańczył obok mnie dostałam od niego kwiaty a potem złapał mnie za rękę i powiedział do wszystkich fanów
-Słuchajcie, muszę wam cos powiedzieć to jest Alison to jest moja nowa dziewczyna! Nie mogłam w to uwierzyć Justin ogłosił to całemu LA rozpłakałam się Poszlam z Justinem za kulisy tam mnie odprowadził i zostawił mnie i poszedł na koncert dalej śpiewać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz