piątek, 17 maja 2013

ROZDZIAŁ 1

Był ciepły majowy dzień, Alison jak zwykle obudziła się o siódmej rano pierwsze co zrobiła weszła na komputer i napisała tweeta na tweeterze, wlączyła facebook zobaczyła tam wielki plakat z Justinem Bieberem swoim idolem na którym było napisane Koncert Justina Biebera w Los Angeles !!
28.05.2013r. Alison mieszka niedaleko Los Angeles pomyślała od razu aby zapytać się mamy czy może iść ta ten koncert ponieważ bardzo kocha Justina Biebera i w końcu chce go spotkać zobaczyć na żywo szybko się ubrała spakowała i poszła na dół na sniadanie przywitała się z Messi ( swoją mamą ) i czekała na odpowiedni moment kiedy będzie mogła się zapytać czy pojadą gdy zjedli Alison powiedziała do mamy
-Mamo możesz jeszcze usiąść na chwilkę chce się ciebie coś zapytać? zapytała Alison
Jej mama z niechęcią odpowiedziała - No dobrze.
-A więc mamo słuchaj dzisiaj w internecie zobaczyłam że Justin Bieber ma koncert w Los Angeles i chciałabym cię poprosić o to abym mogła pojechać na ten koncert co myślisz? Mama Alison popatrzyła się na nią i po dłuższym zastanowieniu powiedziała spokojnie do niej
-Alison córeczko wiem, że ten młody chlopiec jest twoim idolem ale wiesz ile ja zarabiam i niestety muszę powiedzieć nie !
Alison zebrały się łzy w oczach że nie może pojechać na ten koncert rozpłakała się i pobiegła na górę była 7:40 jej mama wychodziła do pracy i powiedziała że jeśli teraz nie wychodzi no to żeby zamknęła drzwi jak będzie wychodzić Alison pomyślała sobie -A idź w cholerę !
Tego dnia nie poszła do szkoły zamknęła się na klucz w swoim pokoju i przez cały dzień słuchała muzyki Justina Biebera. Była godzina 16 jej mama właśnie wróciła z pracy i zzawołała
-Alison jesteś w domu ?!
-Nie! odpowiedziała Alison Była nadal zła na swoja mamę że nie pozwoliła jej jechać na koncert Justina Biebera chociaż ma 17 lat.
Messi zawołała -Alison zejdź natychmiast na dół muszę ci coś powiedzieć!! Alison z niechęcia zeszła na dół mama powiedziała -Usiądź.
Alison usiadła i powiedziąła
-co chcesz mi powiedzieć znowu chcesz mnie dobić? zapytała Messi odpowiedziała -Nie czemu mam dla ciebie dobrą i złą wiadomość którą chcesz najpierw?
-No to dawaj tę dobrą na początek !
-w pracy myślałam o tym o co mnie poprosiłaś rano i stwierdziłam że mogę pozwolić ci jechać na ten koncert i co lepsze kupiłam ci bilet na samolot do Los Angeles i bilet na koncert kosztował dużo zrobisz sobie zdjęcie z Justinem i weźmiesz od niego autograf na pamiątkę
-COOOO mamo to super ! krzyknęła Alison
-Ale to jeszcze nie koniec niespodzianki poczekaj i co lepsze masz jutro urodziny 18 urodziny i stwierdziłam że pojedziesz tam sama po co ci ja? Powiedziała Messi
Alison była w niebo wzięta krzyczała i płakała ze szczęścia ale to nie był koniec niespodzianek czekała na nią jeszcze ta zła wiadomość więc powiedziała -Mamo a jaka jest ta zła wiadomość?
-Nooo dzwonił do mnie twój nauczyciel i powiedział że nie było cię dzisiaj w szkole?!
-no wiesz mamo tak się zdenerwowałam że nie miałam ochoty tam iść dzisiaj ale jutro idę. Przytuliła mamę podzienkowała i pobiegła na górę włączyła piosenkę Justina przy której zasnęła...
CIĄG DALSZY NASTĄPI. 17.05.2013R. GODZINA 20:30

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz